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diamètre de sonde lambda + filetage et pas


Messages recommandés

messieurs !!!!!

j'ai besoin de connaitre le diamètre, le filetage et le pas d'une sonde lambda.

ca a l'air universel au niveau des marques. puisque l'autotune a une sonde lambda qui se monte sur toute moto.

en fait je vais essayer d'utiliser le bossage de la valve de mon yosh, le percer puis tarauder. du coup rien a resouder .

enfin ca...... c'est mon reve.

car j'ai peur que le bossage soit plus petit que le filetage de la sonde.

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BOSH LSU 4.2

Application
Application 0.65 λ … ∞
Fuel compatibility gasoline/Diesel
Exhaust gas temperature range (operating) 930 °C
Exhaust gas temperature range (max.) Hexagon temperature Cable and protective sleeve temperature Connector temperature Storage temperature range -40 … 100 °C
Max. vibration (stochastic peak level) 1,000 m/s2
Mechanical Data
Weight w/o wire 120 g
Length 84 mm
Thread M18x1.5 -> Diametre et pas du filetage
Wrench size 22 mm
Tightening torque 40 … 60 Nm
Electrical Data
Power supply H+ nominal 9 V
Heater power steady state 10 W
Heater control frequency > 2 Hz
Nominal resistance of Nernst cell 80 Ω
Max. current load for Nernst cell
10(DC)/250(AC) μA

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J'ai mes sources pour usiner la bague dont morsure Very Happy
Par contre je crois avoir garder du titane. Car pot comme collecteur c'est du titane !
Faut que je sache le filetage de la sonde de l'autotune. Soit du M12 , soit du M18.

Ensuite je connais pas de soudeur titane dans le coin.qui a une adresse ?
Merci.

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Ouvre ceci


The Auto tune kit is a universal product that can be utilized on any model using the PCV and which has a 12v power source.
• Many stock and aftermarket exhausts come equipped with an O2 sensor.
If your system uses a M18x1.5mm thread then you can simply use this location for the Auto tune sensor.
If you have to drill a hole for a new bung (mild steel bung included), we recommend doing so before the catalytic converter (if applicable). Positioning the weld bung in a location where multiple cylinders collect is the preferred location. If your application has a “2-into-2”design, it’s recommended to position the weld bung /sensor approximately 6” from the exhaust port on the respective cylinder you wish to tune.
• Mount the weld boss in a manner that reduces the risk of moisture contamination on the sensor. Condensation can build up in the exhaust pipes and potentially damage the sensor. Ideally, you should orient the weld boss so the sensor is between the 9 o’clock and 3 o’clock position. A 10° inclination off the horizontal plane should be considered a minimum.
Note: Verify you have adequate clearance for the sensor and wiring harness. Make sure the O2 sensor harness is as straight as possible. If you must secure the harness to keep away from danger make sure you do not squeeze the sheathing of the harness.
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dédou megagex a écrit:
J'ai mes sources pour usiner la bague dont morsure
Par contre je crois avoir garder du titane. Car pot comme collecteur c'est du titane !
Faut que je sache le filetage de la sonde de l'autotune. Soit du M12 , soit du M18.

Ensuite je connais pas de soudeur titane dans le coin.qui a une adresse ?
Merci.


souder du titane comme ça faut souder sous cloche pour avoir un resultat fiable, bon courage sinon pour mes bricole je vais à inox marine à hyeres zone de gavarry essaye de voir
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