Aller au contenu

 

Plus qu'un site, plus qu'un réseau social, les membres de Motards.net informent, partagent, donnent des astuces et conseils sur tous les 2 roues. Les motos et scooters anciens ou récents n'auront plus de secret pour vous !

Inscrivez-vous maintenant pour avoir accès à toutes nos fonctionnalités. Une fois inscrit et connecté, vous pourrez rejoindre un Club de motards, participer aux discussions, vous inscrire à un événement moto (balade, roulage, stage), ajouter votre site dans l'annuaire et bien plus.

Bienvenue sur Motards, le site qui vous informe sur tous les 2 roues. Plus qu'un site, plus qu'un réseau social, découvrez tout l'esprit motard en ligne ! Parcourez dès à présent les clubs, forums, tutoriels et photos de la communauté de motards pour vous informer au mieux sur la thématique de la moto et partager votre passion avec d'autres passionnés.

Motards vous offre la possibilité de créer un club gratuit sur ce site. Le club est un mélange de forum et de groupe Facebook qui vous permet de regrouper une communauté et partager votre passion avec des amis ou motards comme vous. Vous disposez alors de tous les outils pour gérer votre communauté et la faire grandir sur Motards.

Vous avez envie d'améliorer votre conduite ? Rouler sur circuit ? Aller vous balader en 2 roues ? Découvrez le calendrier des événements moto et scooter. Vous pourrez ainsi vous inscrire aux sorties moto, stages de pilotage ou encore aux roulages et autres rassemblements. Et pourquoi ne pas créer votre événement pour rassembler les motards de votre région ?

Camino Dragster!!!!


Messages recommandés

Voila je vous fait un copier coller des infos sur cette camino de ouf .. lol
pour repondre a ta question " Mijn beste tijd voor 125 meter was 5.3 seconden"
Alles begon dus enkele maanden geleden, toen ik beunhaas en zijn sprinter leerde kennen.
Algouw wou ik ook zo een machientje. Maar ik wilde geen scooter hebben ofzo.
En aangezien ik wel die hard camino freak ben, wou ik een camino sprinter. Dus eerst kwam ik aanlopen met volgende setup:

Polini 65cc LC (voor camino gemaakt)
Malossi 21mm carbu set (ook voor camino)
Yasuni c16
Afgedraaid vliegwiel + lichtspoelen verwijderd
Getunede vario
Malossi vertanding

Na een beetje praten en zeveren met beunhaas en stunt lc, kwamen we algouw te weten dat het niet goed genoeg was en we iets anders op het oog hadden, beunhaas had toevallig een speed 2004 voor pia liggen, en keek even of het wel zou passen. Op het eerste zicht paste die weinig maar toch paste hij een beetje. Dus ben ik gaan kijken voor een beter setup. En toen kwamen we op dit uit:

-MHR team/speed 2004 (pia)[BHT-tuned]
-MHR cross pen 12 krukas (mina)
-MHR cross zuiger (mina/pia)
-MHR binnenrotor met eprom (mina) [BHT-tuned]
-MHR overrange set (mina) [BHT-tuned]
-MHR delta clutch (mina) [BHT-tuned]
-MHR wing clutch bell (mina)
-MHR vertanding aangepast (mina & camino)
-MHR membraan (camino) [BHT-tuned]
-Malossi 21mm spruitstuk (camino& self made) [BHT-tuned]
-Keihin 28mm pwk [BHT-tuned]
-Malossi E13 powerfilter (schuin model)
-Yasuni C21
-camino carters [BHT-tuned]
-NGK rode bougiekabel+dop

Dus eerst en vooral wat camino dingetjes bij elkaar halen van men stapel.
Natuurlijk moest het blokje eerst es gezandstraald worden, zo gezegd zo gedaan:







Dan kon beunhaas beginnen bijwerken aan het cartertje.
Na een lange tijd (van spullen aankopen tot plaatsen op het blok) zat het eindelijk samen, zo zag het er op het eerste zicht uit:













Dit zag er wel mooi uit :p
Dus wat wilde ik eerst en vooral weten, of het dingetje wel degelijk draaide,
Dus wat deden we, even in de std niet verstevigde achterbrug plaatsen en opspannen in de bankschroef. En starten met dat ding
Dit zag er zo uit :p




Het draaide, tot grootte vreugde van ons allen
Wat we toen deden was het camino frame wat herlassen zodat het achterwiel wat achteruit stond: en toen zag het er zo uit:







Het volgende probleem dat we dan tegenkwamen was, hoe we de overrange poulies er op moesten krijgen We hebben dus een asje laten maken en verharden in frankrijk dan (wat wel een flinke duit koste) Toen we dit asje terug kregen, kijken of het in orde was, wat ook zo is. Ondertussen had beunhaas het vertandingsdoosje gelast + gefreesd en andere lager enzo er in.

Dan ging de malossi vertanding + custom as het vertandisdoosje binnen.
Dan gingen we de achterbrug maar es ferm gaan verstevigen, want we wisten ook wel dat de standaard achterbrug ging samenplooien :p Dus dit werd gedaan Toen kon alles samen gestoken worden + gespoten enzo, en toen zag het er uiteindelijk zo uit:









Dit zijn reeds fotos van lely ’05 omdat ik geen andere meer heb van thuis.
Dus kwamen er dan wat testritjes natuurlijk.

Pour le bruit !!!

http://forum.dforce.be/sprinter/film1.MPG

http://forum.dforce.be/sprinter/film2.MPG

http://forum.dforce.be/sprinter/film3.MPG

Lien à poster
Partager sur d’autres sites
  • 2 months later...
×
×
  • Créer...